SuAmi dAn aNakKu »

Saturday, February 21, 2009

THanX For EvEryThiNg!!


Buat sUami dan AnaKku..
'
Aku beGitu BersYukur DenGan KehaDiran Insan berGelar suaMi daN aNak... MereKa beNar-bEnar menJadi pelEngkap HidupKu... TanPa Kehadiran MerEka hIdup Ini seOlah-oLah kosOng... MereKa SentiAsa menJadi naDi kekUatanku uNtuk MeneMpuh seGala suKa duKa keHidupAn..
'
SuaMiku senTiasa disIsi tatKala suSah daN seNang.. WalaU adaTikaNya Kami tiDak sePendapat, Namun iTu tiDak seseKali MengurangKan kaSih Sayangnya PadaKu... SyukUr Ya ALLAH!! KAU PeliharaLah KebahaGiaan yanG seDang Kami KecaPi dan BimbinGlah kaMi untuK sentiaSa beRada di LandasanMU...
'
aNakku... Nuur 'Atiiqah MardHiyyah... SeinDah NamaMu... Memang diRimu InSan yanG terpiliH dan moga-moGa hiDupmu seNtiaSa diRedhaiNYA... uMMi begitu beRtuah MemilikI diRimu... aNak Ummi seOrang yanG cerDik, CerDas daN pinTar waLupun adaTikanYa deGil. TetaPi uMmi tiDak aKan Jemu MenDidik dan Mencurahkan Kasih Sayang Ummi.. Doa uMmi seMoga diRimu Menjadi Anak Yang sOlehAh yang Bukan Sahaja Cantik Rupa Paras Malah iNdah Akhlaknya..
'
teRima Ksih Ya ALLAH... Pada Hari YaNg cuKUp berMakna Dalam diriKu iaiTu ulaNgtahun kelahiranKu yAng Ke 26 iNi... Mereka SentiaSa bersaMaku... KekalKanlAh PerhubuNgan iNi HingGa ke SyurgaMU..
AmeeN Ya RabBal 'AlaMin...
'
'
'

1 ulasan:

ummu said...

assalamualaikum,
salam taaruf san salam Ramadhan ya buat saudari sekeluarga.